S/Y Emma Startet 11.April.2009 Del på Facebook Startet 11.April.2009 (redigert) Jeg har en del små rom i kjølsvinet i båten min som ikke er så lett å komme til med hverken øs eller pumpe. Derfor leter jeg etter en liten elektrisk lensepumpe med en tynn "støvsugerslange" i enden, så jeg kan stikke slangen inn i de lite tilgjengelige områdene under dørken og tømme de for oljevann. Finnes det noen form for liten "vannstøvsuger", helst 12V? Redigert 11.April.2009 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
eysteind Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Eg bruker en manuell vakumpumpe til denslags... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Er det ikke godt nok med en vakuumpumpe, så skaff deg en våt(støv)suger. Bl a Clas Ohlson har flere modeller Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Ask Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Det skadar ikkje å hella i ein sprut zalo før du pumpar ut oljevatnet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Denne fuker vel til denne jobben--> http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=137023 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
S/Y Emma Svart 11.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2009 Det var da noen voldsomme løsninger for å få ut noen desiliter vann... Finnes det virkelig ikke små pumper på størrelse med en slik håndholdt ministøvsuger som suger vann inn i en slangeende og spyler det ut i andre enden? Disse manuelle vakuumpumpene dere snakker om, hva er det/hvor finner jeg en slik? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Bearded Beast Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 bilextra f.eks har en sånn http://www.bilxtra.no/?ItemId=4126 Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 11.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2009 Ser man det ja. Det var en både billig og gunstig løsning. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 kan eg spør hvorfor du skriver elektrisk i amnefelte når du greier deg med ei håndpumpe Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Lars H. Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 En slik vakumpumpe som er helt utrolig fin til oljeskift er også ypperlig til å suge opp spillvann fra trange rom. Denne til kr.351,- er fra Maritim og finnes i mange størrelser. Leveres av andre også som f.eks. Biltema. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
S/Y Emma Svart 11.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2009 kan eg spør hvorfor du skriver elektrisk i amnefelte når du greier deg med ei håndpumpe Aller helst hadde jeg sett for meg en elektrisk (tenkte det fantes et enkelt produkt ala håndstøvsuger), men det ser visst ut til at manuell er veien å gå her... Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Lars Hansen Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Hva med en Drillpumpe? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 Det enkleste er det beste! Og billgste... 19,90 Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.April.2009 Del på Facebook Svart 11.April.2009 (redigert) Det enkleste er det beste! Og billgste... 19,90 denne https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24308/vakumpumpe...jpg Redigert 11.April.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.