2nd Trikker'n Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 skipperen burde da gjøre dette selv Ikke enig. Hos meg heter det SB (ev. BB) side til kai Sett spring først, (dersom vind/strøm krever det.) Sitér dette innlegget Link to post
Seilersnobben Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Hva er så galt med marineoffiserer? Bedre enn deg i sjømannskap kanskje? Det er de sikkert. Kommentaren var en slags intern humor, fordi marineoffiserer har vist seg eksepsjonelt vanskelige å provosere. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Surstrømming er det eneste som er forbudt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars_morgan Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Så lenge fenderne ikke er ute er jeg fornøyd. Sitér dette innlegget Morgan 445 skjærgårdsjeep Hurley 20 seilbåt Link to post
alidal Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Lå ved siden av en båt hvor eieren fortalte at ombord i hans båt var det forbudt å kaste toalettpapir i toalettet. Hvis noen hadde kommet med et slikt forbud i min båt hadde jeg nok mønstret av! Sitér dette innlegget Link to post
FENRIKSEN Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 P4, drammer under fart og vann på feil side av skroget. - j Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Jeg trodde jeg hadde mange regler ombord. Etter å ha lest denne tråden skal jeg kanskje vise den til jentene ombord. Kanskje de da vil oppleve at de har det svært fritt ombord. Takk for alle restriktive innspill.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.