OnkelDonald Startet 12.April.2009 Del på Facebook Startet 12.April.2009 Hva slags lakk / maling bruker jeg på innsiden av en GH-11 jolle? Er snakk om en gh-11 standard type med forholdsvis røff finish. Liker godt originalfargen (en offwhite / bomullsfarget matt farge). Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Hans-Petter Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 malte en gh 10 ifjord med bengalakk , den får du i alle farger Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 Der ville jeg brukt topcoat, det er det som fabrikken i sin tid brukte. På dørken kan du strø salt eller sukker før topcoat'en har herdet, slik at den blir sklisikkert. Problemet med Benga og annen oljebaserte lakk er at de ikke tåler bensinsøl. Synes også den er for blank til dette bruket. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 12.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2009 ja fargen oppi der nå er helt matt. jeg vil ikke ha noe blank maling. hvor får jeg tak i matt topcoat? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Ingar Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 Hvis du har noen i nærheten som bygger båter er nok det billigst. Ligger ikke den Bever produsenten der? Topcoat blir matt etter at den har herdet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.