ares Startet 12.April.2009 Link til dette innlegget Startet 12.April.2009 På min KAMD 43P er det volvo diodeskiller Har senseledningen koblet til +forbruksbatteri. Men i dag såg jeg at denne ledningen som jeg tror er senseledningen ikke er koblet til den gule ledningen på dynamoen , men på D+ samen med en brun ledning. Er det noen her som kan forklare meg dette?? NB! er helt grønn når det gjeld strøm Sitér dette innlegget Ares Link to post
geir874 Svart 12.April.2009 Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Har den samme senseledningen på min 41motor den skal gå til batteri banken for sjekk av ladningen. Men hvis denne står sammen med brune ledningen på D+ er det nok noen som ikke viste hva denne var til men satte den på en ledig stikke. Ta og om ledningen du trur er senseledningen til batteriet slik at dette blir riktig. D+ er strøm inn til dynamoen for at den skal begynne å lade. Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 12.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2009 Takk for svaret. Kan den ledningen som jeg har fra plusspolen forbruksbatteri til D+ ha ført til nedtapping av batteriet?? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.