Kjeles Startet 12.April.2009 Del på Facebook Startet 12.April.2009 Noen dieselfilter-eksperter der ute? Jeg tok ut et filter som så sånn ut (overside/underside): Og lurer på om det kan erstattes av et filter som ser sånn ut (og som jeg har et lite lager av i garasjen): De har identisk størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 Om overgangsnummer stemmer, vil det vel kunne gå. Men stemmer ikke nummrene, er det ikke sikkert at dem klarer kapasiteten. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 12.April.2009 Del på Facebook Svart 12.April.2009 Har noen eksempler på overgangsnummer? Sitér dette innlegget Link to post
Kjeles Svart 13.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2009 Etter mye leting på nettet fant jeg faktisk samme spørsmålet som stilt i trådstart, på Canal World Discussion Forums (britisk kanalbåtforum). De to filtrene er tydeligvis ombyttbare ifølge 'Liam' (Champion L131 (RTC6079) og Fram C1191PL). Det gis forresten en nyttig link som oppgir kompatible filtre: Mann-Filter (se Cross Reference). Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Jeg har brukt disse om hverandre, uten problem! Så lenge høyde og diameter er lik er dette kun variasjoner over samme tema, dvs forskjellig utførelse fra merke til merke. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.