isbjorn Startet 13.April.2009 Del på Facebook Startet 13.April.2009 (redigert) Jeg går å tenker på å fylle bunnstokkene som motorfestene er skrudd på med noe støyabsorberende masse. Det må være nå seig/tung masse som man kan fylle inn ved å bore ett hull i bunnstokken. Er det noen her i forumet som har nå erfaring med dette? Redigert 13.April.2009 av isbjorn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 13.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2009 løfter denne tråden, er det ingen som har noe forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 er det stålbåt? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
isbjorn Svart 13.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2009 nei, glassfiber.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Rart de er hule da vel? du må sikkert ha flere hull for å slippe luft ut uansett, men eg klare ikkje komme på noko smart stoff....tenkte først på epoxy, men du ville ha støydempende og tungt stoff, og da lurer eg på fiberarmert flytmasse for gulv?..... virke litt rart egentli Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.