Jump to content

Er dette ny rekord eller ??


880

Recommended Posts

89 stykker.............

 

 

 

Brukere som er pålogget      

     

19 Gjester, 70 Brukere

Jorg-1, bmo, mavi, asso, Rolf, Batdilla, will, Skvulpen, Jo_Eirik, Anabelle, Arnstein, Jens_P, skippy, Swande, Guffen, John_Kr, eysteind, sirius, erix, Lotus, Poseidon, hasla, lur_2, _PiPp_, SveinHa, GeV, Fantasia, Titan, tor_inge_olsen, black_pearl, Kjelli, chess, spike, Scand_550, ask485, Sylvester, Walter_S, GeirKS, JanS/ m/y Gygra, Plomma, jope, Baltic, Mariell, dampen2, ss, m95, GipsyGirl, jonkare, PiperBill, harped, klikk, pgk, haleriks, KJETILg, Nautic, BB, Cato, Sailing metal, Gunga Din, arquebus, ser, emmis, Paul, El Alferez, dag, JFE, Lars H., Frank A., Perlen, Sinus_nor

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Ops..

Var nok litt snar her ser etterpå at det er et inlegg med dette dette temaet, dog med flere brukere.

:wink:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Ops..

Var nok litt snar her ser etterpå at det er et inlegg med dette dette temaet, dog med flere brukere.

:wink:

Men det svinger fort. Kl. 22:32 var det 23 brukere og 5 gjester.  Folk kikker vel litt på andre ting innimellom, som fremgangen i streikemeklingen :wink:

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

:wink:

Vet ikke om det er rekord, men forumet er tydeligvis i beste velgående! Og nå er både vimpel og T-skjorte på plass!!

Men hvor er det blitt av personlig tekst (e-postadr.,hjemmeside og IM) under avatarene?

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Var nok litt snar her ser etterpå at det er et inlegg med dette dette temaet, dog med flere brukere.

Yes - slo deg med hele 5 brukere, i tillegg til at jeg var ute før deg.  :wink:47 brukere kl 22.20 . Men det var smart av deg å ta vare på navnene i tråden. Litt artig å se hvem som var med og satte rekorden.

 

Samtidig ser jeg akkurat nå enda en milepæl - Åpent forum består nå av til sammen 100 sider kunnskap om båt. :wink:

Link to post
Share on other sites

Men hvor er det blitt av personlig tekst (e-postadr.,hjemmeside og IM) under avatarene?

I etterkant av den affæren vi hadde med spam fra boatreference.com har vi gjort endel endringer, bl.a. det du nevner.

Vi har ingen grunn til å tro at de har fått adressene fra oss, men så lenge de ikke vil oppgi hvor de  stammer fra ønsker vi å være på den sikre siden.

 

https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1084556790

 

Man må nå gå til profilen for å finne disse opplysningene. (Klikk på navnet i side-kolonnen)

De som ønsker det kan evnt. legge hjemmeside etc. i signaturen.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Bruker  "alle" lunspausen på baatplassen?

Det vet jeg nå ikke men jeg bruker ALLE lunsjpausene mine her :confused:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Bruker  "alle" lunspausen på baatplassen?

Nei, så absolutt ikke. Når det nærmer seg lunsjtid går aktiviteten ned, for så å øke frem mot arbeidstids slutt etter som jeg har observert. Så det er nok mange som tar seg en liten pause fra baatplassen.no og heller går i kantinen i 12-tiden!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jammen godt å ha et seriøst forum her. Mange av dere har sikkert registert frustrasjonen på Båtmagasinets forum (Båtplassen) over mange useriøse og tullete innlegg. Synd at enkelte må ødelegge med tull og vas. Er overbevist om at åraken er at Båtmagasinets forum er et ikke-identifisertbart forum som blir veldig uforpliktende.

Link to post
Share on other sites

Har'n tælt mæ å..

 

Har dere tid til å sitte surfe på internett i arbeidstiden...... :lol:?

 

Har internett på jobb, men må ærlig innrømme å si at baatplassen.no er nedprioritert i arbeidstiden.   :yesnod:

 

Baatplassen.no må nok vente til etter middagen.  :yesnod:

 

 

Synes kanskje at det er relativft få innlegg i forhold til antall pålogget.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Synes kanskje at det er relativft få innlegg i forhold til antall pålogget.

Det tar jeg som et positivt tegn. Mange innlegg har gjerne årsak i at skrivekløa har tatt overhånd og at en skriver et eller annet uten at det er så mye fornuft i det.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Nå nærmer det seg vel rekord?

 

15 Gjester, 76 Brukere

M/B Gamla, olai, Arvid_A, tnorderu, Quantum, Fixi, Tola, Amorosa, Suzuki5, TMS, Astor, Malfix AS, Brannmann, Andreas, pinnebaat, saugestad, Petter-B, Walter_S, jrs, ironman, Jamo, bmo, Jonas, Frank v., Nette, Lasse, Batdilla, jeb, Sailing metal, Poseidon, andersand, albin82.dk, pete, Escada, PanPan, hateie, jorhei, Perlen, GeirFrode, blankemjosa, bastard30000, solgh, Kompis, Patton, Skipet 3, MS Victoria, Hulda, festus, Kotnes, Haakon, fjordbris, FredT, Jorg-1, Hasse, Lars H., Vanisian, jada, ss, Marna, liberty, Seastar, index, Brutus, NB820, CAT, JanS/ m/y Gygra, EIK, Swande, Suzuki, Arnstein, Sylvester, andlin, Ludde, Skvulpen, Jens_P, mami

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

På det nye forumet http://sagaforum.norge.cc som jeg startet for 7 dager siden, kan jeg ikke skryte av så mange påloggete på en gang. Riktignok var det 3 registrete pluss 2 gjester for noen minutter siden, men nå etter bare 7 dager er det 30 brukere som har registrert seg! Og det må vel være bra på så kort tid for et forum egentlig for eiere av Saga-båter?

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Det blir nok en stund til, men om 1 år og 1 måned pensjonerer jeg meg (AFP) fra jobben. Da får jeg god tid!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

På det nye forumet http://sagaforum.norge.cc som jeg startet for 7 dager siden, kan jeg ikke skryte av så mange påloggete på en gang. Riktignok var det 3 registrete pluss 2 gjester for noen minutter siden, men nå etter bare 7 dager er det 30 brukere som har registrert seg! Og det må vel være bra på så kort tid for et forum egentlig for eiere av Saga-båter?

 

Lars H.

Registrerte meg idag da jeg er tidligere saga 27 eier. Merket meg at det var mye diskusjon om "hotlinking" av blider fra baatplassen  :lol:

 

Lurer forresten på hvor det ble av Saga'en jeg hadde. Solgte den til en som hadde båtplass på Solvik, men har aldri sett snurten av den båten etter salget.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Det blir nok en stund til, men om 1 år og 1 måned pensjonerer jeg meg (AFP) fra jobben. Da får jeg god tid!

 

Lars H.

Om et år og 2 måneder kommer du også til å vite at det er ingen som har så mye å gjøre og så lite tid som pensjonister!   :lol:  

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...