aforus@start.no Startet 13.April.2009 Del på Facebook Startet 13.April.2009 I forbindelse med bytting av styrekabel på Askeladden 475 Fighter, må motoren tas av (Mercury 60 hk 99 mod) Hvordan kobles den fra, må motoren og hele festebraketten løftes av, eller kan man koble av motoren på andre måter? Håper på snarlig svar Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Sitter ikke denne kun i to bolter da? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
aforus@start.no Svart 13.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2009 Har den ikke foran meg, men mener den har 4 gjennomgående bolter. Min tanke var muligheten å koble fra akslingen øverst, hvor styrepinnen går gjennom. Vet ikke om dette går. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 13.April.2009 Del på Facebook Svart 13.April.2009 Hei! Da jeg løftet av en 60hk Mariner for noen år siden, gjorde jeg det på følgende måte: - rygget båten (på henger) inn i carporten - tok ut de fire festeboltene og løsnet styrestaget i motoren - festet ei stropp rundt/under "motorhodet" - huket denne fast i ei talje som var festet oppunder takstolene i carporttaket - heiste opp motoren enkelt og greit Sitér dette innlegget Link to post
aforus@start.no Svart 13.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2009 Da blir det av med hele. Takk for raske og gode svar. Nyttig med en slik side for å få råd og tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.