Dykker Startet 13.April.2009 Del på Facebook Startet 13.April.2009 Har bestemt meg for å kjøpe og montere Engbo Midi ankervinsj på min Scand 26CC. Båten er bare 26 fot, og veier ikke mer enn 2,5 tonn, så vinsjen burde holde. Jeg har fra før Brucekopi 10 kg, ankerrulle, og 50 meter 14 mm line med blyinnlegg de siste 12 meterene. Trenger derfor bare å kjøpe vinsj, skroggjennomføring, elektronikkmodul og fjernkontroll. Ser at Maritim har dette til kr. 9700,-. Noen som vet om noen som selger dette billigere? Sitér dette innlegget Link to post
mikki22 Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hei. Jeg kom over en nettside i Sverige som selger ankervinsj,kan kansje være noe der? klikk deg til :loggin.se det er veldig rimelig nå å handle i Sverige Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Få tak i en defekt ankervinsj. Må være av type Engbo. Ring så Engbo direkte og hør på pris på ny, du får 25% rabatt hvis de får den gamle (som de kaster) mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Cato Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 MIDI skal ha 12mm blytau, ikke sikkert du får benyttet 14mm tauet ditt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.