fjordÅl Startet 14.April.2009 Del på Facebook Startet 14.April.2009 skal til å selge motoren min og ha ny og så vart eg plutseleg veldigt i stuss på om motoren var lang eller kort stamme. det er ein yamaha 55 AE frå 1978. har ingen papirer på den. såg på ei side at om det var 43cm+ frå topp til botn på "akterspeilet"? så var det ein lang. min er ca 44 men likevel. bedre føre var en etter snar. veit noken om den er lang eller kort? Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
fjordÅl Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 har ein skibsplast 14 med modifisert hekk. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
fjordÅl Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 vart litt feilmåling første gangen. her er bilde: Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Lars K Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Temmelig sikker på at det er lang stamme. Har sett mange Yamaha 55,har bare sett to med kort stamme. Og hvor mye skal du ha for motoren? Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hei, se på vedlagte link så kan du selv se hvordan du bestemmer stammelengden. http://smalloutboards.com/shaft.htm Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 solgte den nett for 6000. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.