Jump to content

NORDIC 21 : Ny klassiesk snekke fra Norge!!

mea

Recommended Posts

Hei vil tipse om en helt ny flott snekke : NORDIC 21 !!

For dere som liker snekker som Polar20/22 el. og ikke har råd til Marex21 duckie.

Sammenlikn denne med en Polar 20. Polaren blekner i forhold og er mye mer gammel

dags...Så en Polar 20 ved siden av denne på messa...Ikke tvil om hvilken jeg hadde valgt :)!!

- Rask : 16 knop med 38 HK, ikke verst :)

- Selvlensende

- CE kat c. for 10 personer

- Ny utviklet moderne snekke skrog. stødig.

- Høy kvalitet.

- Mange flotte detaljer.

BildeBilde

Bilde  

Sjekk ut :www.nordicboat.no

Denne var jo lekker da........ Hadde nok vurdert en slik båt om jeg skulle hatt en båt på rundt 20 fot, men nå skal jeg hverken ha ny båt og prisne på en ny båt er nok altfor høy uansett........

Uansett så var det jo en fin båt da........

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

meget pen båt, (når den går sakte.... kan ikke noe for det,  men en snekke i 16 knop, syntes jeg bare ser dumt ut....)

Men prisen: 345`med 38 hk + alt mulig tilbehør, som feks de selger "toalett, Porta porti" til den nette sum av kr 10,800.-!!!!!

men pen var den

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Ser ut til å være en trivelig dagsturbåt event. til noe overnatting, men synes jo at prisen er høy. DET synes jeg forresten om alle nye båter,- også min egen. Båter er dyre,- generelt...

Sånn er det jo bare, tydeligvis, så da får man innstille "kravene" etter hva "pengboka sier".

Det ER hyggelig å ha en ny flott båt, men ikke hvis økonomien blir anstrengt! Kjøp etter evne er min anbefaling. Jeg kan ikke kjøpe båten som Røkke hadde, uansett hvor mye jeg hadde ønsket meg den, så da får jeg akseptere at han har mere penger enn meg og at jeg rett og slett ikke har råd til en båt som han hadde.

Sjølivet er flott, også i en billigere båt!     :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...