Jump to content

Tempratur og oljetrykk

Larsson d.a.y.

Recommended Posts

Hei

Jeg har en Myra 23 AC med en MD 21 . Jeg får ikke riktig temp på kjølevann viser bare 40 grader, har byttet flere givere men det hjelper ikke.

Jeg ser at kjølevannet er mere en 40 grader da det er ubegagelig og ta på, pluss at det ryker litt.

Har også problem med oljetrykket. Da det var vanskelig og sette fast giver på blokka,ble det lavet et forlenget dyse der oljerøret går opp til toppen , å montert oljetrykkmåler på den. Men jeg får bare 2 kg på innstrumentet. det er vdo innstrumenter, kan jeg finne noe ut av dette?

kaj :sailing:

Kjølevannstemp: Mulig kontaktfeil mellom giver og instrument, enten på pluss eller minus (eller begge)?

Oljetrykk: Slik du beskriver monteringen av giveren kan det dannes en luftblære i røret. Luften vil komprimeres under trykk, dette kan være en årsak.

Brigg

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...