Larsson d.a.y. Startet 14.April.2009 Link til dette innlegget Startet 14.April.2009 Hei Jeg har en Myra 23 AC med en MD 21 . Jeg får ikke riktig temp på kjølevann viser bare 40 grader, har byttet flere givere men det hjelper ikke. Jeg ser at kjølevannet er mere en 40 grader da det er ubegagelig og ta på, pluss at det ryker litt. Har også problem med oljetrykket. Da det var vanskelig og sette fast giver på blokka,ble det lavet et forlenget dyse der oljerøret går opp til toppen , å montert oljetrykkmåler på den. Men jeg får bare 2 kg på innstrumentet. det er vdo innstrumenter, kan jeg finne noe ut av dette? kaj Sitér dette innlegget Link to post
AQAD30 Svart 14.April.2009 Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Har selv erfart at feil olje på motoren endrer oljetrykket, fra og bruke 10 olje til og bruke 15/40 olje økte trykket betraktelig. Dette kan være en årsak Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.April.2009 Link til dette innlegget Svart 14.April.2009 Kjølevannstemp: Mulig kontaktfeil mellom giver og instrument, enten på pluss eller minus (eller begge)? Oljetrykk: Slik du beskriver monteringen av giveren kan det dannes en luftblære i røret. Luften vil komprimeres under trykk, dette kan være en årsak. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.