Zipo Startet 14.April.2009 Del på Facebook Startet 14.April.2009 (redigert) Dette er et veldig uspesifikt spørsmål, men jeg lurer på ca pris på seil til en 28 fots seil båt. Her er det snakk om full seil pakke, vet ikke noe om m2, så noe eksakt svar er jeg ikke ute etter, bare slik at jeg har en ide om hvor mye jeg må bruke. Takker for svar! Redigert 14.April.2009 av Zipo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Varierer fra båttypetil båttype men turseil ala dacron + en spinnaker skal jeg råtippe går løs på rundt 50000.- Sitér dette innlegget Link to post
NordicX2 Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Hvilken båt er det du har Zipo ... ?? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Her kan du sjekke måla til din båt. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Godværseileren Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Her kan du sjekke prisenr på seil til ulike båttyper: http://www.boding.se/priser/ Da får du i alle fall en anelse om hva du kan forvente å måtte betale. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Prisene varierer noe sinnsykt. Jeg kjøpte nytt fullspilet storseil, rulleforseil i god kvalitet dacron og zippbag for 33.000 NOK. Båten er Bavaria 32. Tilbudene for samme kvalitet duk fra andre lå opp mot 55.000. Bodinge's priser på nettet er misvisende. Send dem en mail og oppgi hvilken båttype du har eller mål på seilene, så får du korrekt pris. I mitt tilfelle var det mye lavere enn den "nett-greia" viste. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Smurph Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Fikk pris på seil fra Quantum tidligere i vinter, båten er en Maxi 84 på samme antall fot som din, så tilbudet gir en god pekepinn. Storseil + rullegenoa. I dacron ca 21 000,- Pentex ca 29 000,- Dette var med 15% "lavsesongrabatt". Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Godværseileren Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Mulig prisene på boding sine sider er basert på høysesong, og at man kan få det betydelig billigere på høst og vinter. Jeg bestilte av dem i juni i fjor og betalte omtrent det som står på sidene deres. Jeg ba da om pris fra en rekke leverandører, og boding kom godt ut sammenlignet med de andre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.