reven Startet 15.April.2009 Del på Facebook Startet 15.April.2009 Lurte på om det der noe her som har eid en Cobra 860 sport og vil dele sine erfaringer? Lurer på å kjøpe en slik men vil vite litt om hvordan den oppfører seg i vann, generel kvalitet på bygget og hvilke motorer som passer den best? Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Geirl Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Hei Hadde en 2004 mod som jeg brukte i 3 år Båten er veldig god i sjøen og den gjør det du øsnker den skal gjøre når du kjøre sakte og skal legge til Kjørefølelsen er veldig god Mye av grunnen er v skroget og duoprop Jeg hadde Volvo 5,7 Gsi motor på 280 hk med Volvo DPS drev og det fungerte utmerket Gjorde ca 38 knop med 3 voksne og 3 barn i målt på gps, lå fint i 23-26 knop på ca 3000 rpm og brukta da lite bensin Båten er også praktisk med mye uteplass i tillegg til kabin hvor jeg hadde el toalett og varmeapparat Jeg hadde baugpropell med det er ikke nødvendig da den er er veldig lettkjørt. Vi var veldig fornøyd med båten men vi måtte ha oss en trailbar båt og da ble den for stor Kvalitet på selve skroget er ikke noe og tenke på da skroget er godt og vel dimensjonert i forhold til båter som støpes i dag Det så vi da vi løftet den med lastebil og båtsidene rørte seg ikke i motsetning til en hydrolift F29 som hvor sidene svaiet innover mye ved løft til sammenligning Se til at du får en som ikke er hjemmeinnredet og den burde også være ce merket Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.