SandAnker Startet 15.April.2009 Del på Facebook Startet 15.April.2009 Da var det på tide og skifte ut motores til jolla, den har trekkt sitt siste pust. Har 2 motorer jeg vurderer, enten Tohatsu 9,9, eller Yamaha V-max. Begge kan gjøres om til 15 Hk, hvem bør jeg velge. PS det er til en Zodiac Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Tja, nå har du jo hatt mercury... - så da er det vel bare å gå for en YAMAHA og bli ferdig med det ... - en gang for alle (You´ll never look back....) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Mouche Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 (You´ll never look back....) Og grunnen er at de som har Tohatsu er foran deg! ps jeg har Tohatsu! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Valianto Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 Og grunnen er at de som har Tohatsu er foran deg! ps jeg har Tohatsu! Enig , men yamaha har jo gode motorer selfølgelig. mvh en Yamahafrelst Tohatsudude og Evinrudefrik Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
rago63 Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 (redigert) Og grunnen er at de som har Tohatsu er foran deg! Nono -- de ligger jo på bunnen.... -nesten i dobbel forstand http://www.fmf.no/documents/Regatta2008/Re...2008_Lordag.pdf http://www.fmf.no/documents/Regatta2008/Re...2008_Sondag.pdf Redigert 15.April.2009 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Bitteliten Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 (redigert) Jeg har hatt en Tohatsu 4 takt 8 hester og har en Yamah Vmax nå. Når jeg sammenligner kvaliteten på feks lokk og tekniske detaljer som hendler, låser etc er jeg veldig mye mer fortrolig med Yamahaen enn Tohatsuen. Vi har en 15 hk Vmax på en Zodiac 275 Yachtline RIB. Går slett ikke værst det. Redigert 15.April.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 15.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2009 Var dette jeg hadde en mistanke om, eller var kanskje litt farget i forkant... Tror det blir Yamaha Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 Det er ingen grunn til noe annet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.