Verrie Startet 16.April.2009 Del på Facebook Startet 16.April.2009 Jeg vurderer å selge motoren istedet for reperasjon. Feilen er antageligvis lager ved veiv som er gåent, det som skjer er at motoren sliter når man belaster motor på høyere turtall, mens denne sviver fint på tomgang/lavt turtall. Motoren er Yanmar 2GM20F, sannsynligvis 93 modell uten at jeg skal være helt 100% sikker på det. Motortimer er ukjent, men er ikke kjørt mye. De siste 7 år stort sett stått stille. Har denne motoren noe verdi? Hva kan isåfall jeg vente å få for denne? (jeg skulle gjerne fikse denne, men kan ikke slikt selv, og de som kan er gjerne for opptatte.....) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 Er denne ferskvannskjølt? Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 Den kunne jeg tenkt meg å kjøpe... Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Verrie Svart 17.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2009 Eystein, den er ferskvannskjølt. Tranen, om du er interessert, send meg IM med forslag til pris. Dersom du bor på strekning Grimstad/Kongsvinger så skal jeg denne strekningen på Søndag-Tirsdag og kan isåfall ta denne med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.