Nidelv 28 Søgne Startet 16.April.2009 Del på Facebook Startet 16.April.2009 Her ser jeg det er mye snakkis. Både positivt og negativt. Seriøst, kan man bruke det på stripe rundt båten??sort stripe??og kun der? Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Jeg brukte polytrol på den brune falmet stripen på min gamle sollux, resultate ble veldig bra men det holder ikke lenger en 3-5 uker Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
index Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Jeg bruker det til plastdetaljer på bilen, holder 1/2 til ett år i slengen. Kjempeprodukt til den slags bruk, i alle fall... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Trophy Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Jeg brukte polytrol på den brune falmet stripen på min gamle sollux, resultate ble veldig bra men det holder ikke lenger en 3-5 uker Holdt 2 sesonger med meg, men da stod båten inne om vinteren. Ble solgt etterpå, så jeg vet ikke hvor lenge det holdt etterpå Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
bao Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Brukte det på et falmet gult overbygg, og fikk virkelig fargen tilbake. Men hvor lenge det holder vites ei. Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Mulig jeg er treg i hue . Men hva er det for stoff? Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Her er et PDF-dokument med litt informasjon om Polytrol. Forøvrig et virkelig bra produkt som jeg bruker både på bil og båt. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Båtdrømmeren Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Dette høres jo nesten for godet ut til å være sant. Dette må jeg prøve! Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Løp og kjøp........den blå stripa jeg har er meget falmet på min Saga 27 . Etter og ha brukt Polytrolble ble den som nylakkert . (så får vi se hvor lenge dette sitter på ) Meget lett og få på, så holder dette noen uker/mnd blir det noen 10 -15 min økter med dette stoffet. Se link/emne på sagaforum..... http://sagaforumet.com/phpBB2/viewtopic.ph...asc&start=0 Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 18.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2009 JA, DA ER DET BARE Å KNALLE PÅ,KJØRER PÅ HER!!! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Men ikke bruk det på hvit gelcoat! På grunn av oljeinnholdets farge blir resultatet en skjoldete båt! På fargede flater derimot er ikke dette noe problem. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.