Ulstein Startet 17.April.2009 Del på Facebook Startet 17.April.2009 Jeg har en 27ft Selby med en gammel 1984 mod FordSabb 200 hk motor og samme årgang Stern Power drive aggregat. Dette er ganske slitt og jeg kan tenke meg å få dette skiftet ut iår med noe litt bedre men har ikke peiling på hva som kan passe på gear osv,er der noen som har noen formening om dette ?? Bør ikke være noe alt for dyrt heller da meningen er å skifte motor til neste år Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Du kan montere på Konrad drev. Konrad leveres med adapterplater, slik du kan enkelt erstatte Volvo, Mercruiser Bravo, TRS og Stern Powr 100-1000serie direkte.. Sjekk hos : http://www.kdtrading.no/tradingshop/index....31c8d308f54fc50 Mener det står noen brukte på finn til 69000,- Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Om du uansett skal bytte motor neste år se ville jeg reparert det du har evt lett etter et tilsvarende brukt. Når du bytter motor så kjøper du vell uansett komplett pakke med drev? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.