Godværseileren Startet 17.April.2009 Del på Facebook Startet 17.April.2009 (redigert) Er det noen som vet om filtrene i en Volvo Penta MD7B bør skiftes årlig? Noe spesielt med denne prosessen? Det virker jo greit å bytte filter, men er det noe som er verdt å merke seg for en som ikke har gjort dette før? Pakninger som må byttes e.l.? Redigert 17.April.2009 av bjornzim (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Filtre bør skiftes årlig, uansett hva motoren heter. Det følger pakninger med i esken, det er alltid lurt å bruke disse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Godværseileren Svart 17.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2009 Ok. Jeg trodde enkelte motorer benytter såkalte knivfilter som ikke behøver å byttes kun renses. Men jeg er på tynn is her... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Det finnes nok de som har dette ja, men de aller fleste motorer har helt vanlige papirfiltre. Jeg har ikke vært borti MD7B selv, men sannsysnligheten for at den har vanlige filtre er nok stor... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.