tom-ass Startet 17.April.2009 Del på Facebook Startet 17.April.2009 Jeg kjøpte et Hummindbird Matrix 25x fishing system i fjor høst, og tenkte på å montere dette nå. Med ekkoloddet fulgte det emd en svinger for innvendig montering, men siden jeg allerede har en bronsjesvinger, lurer jeg på om jeg enkelt og greit kan klippe av kabelen, for deretter å koble det nyekkoloddet med den gamle svingeren. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
2nd Trikker'n Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Svingeren er en avstemt del av sendertrinnet i et ekkolodd. For å svare på det trenger jeg å vite de elektriske spesifikasjonene til loddet og den gamle svingeren. Mitt råd er likevel: " Prøv det på et sted med kjent dybde. Er resulatatet tilfredsstillende. Hvis ja - kryss fingerene. Virker ekkoloddet fremdeles ved sesong slutt, er det sannsynlig at det virker neste år også." Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.