evinrude50hk Startet 17.April.2009 Del på Facebook Startet 17.April.2009 Hei jeg har en 1973 evinrude 50HK som jeg akkurat har kjøpt, men ledningene fra kontrollboksen var selfølgelig koblet fra å jeg er litt usikker på hvor de skal er det noen som kan forklare meg hvor de skal??? hadde hvert veldig fint . eller om noen vet hvor jeg kan ta kontakt for å få en beskrivelse??? hilsen kim Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig info om evinrude 50HK 1973mod . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Et bilde av hva du har hadde gjort seg ... Har ikke den modellen helt i hodet men.... Er snakk om en kobling med mange poler ( kan ligne på ei tilhenger kontakt, men av gummi ), denne skal kobles sammen med motsvarend kontakt som sitter på styrbord side på motoren ( godt under dekselet ), koblingen holdes sammen med ei metalbøyle . Er også en grov sort batterikable ( kommer ifra batteriet ), denne skal kobles til gods på motoren ( du ser antagelig hvor når du har koblet til gummi kontakten ) Tilslutt en rød grov batteri kablel som skal kobles til start relet (rund "blikkboks" med 2grove og 2 tynne bolt tilkoblinger ), er antagelig en ledig tilkobling, sitter muligens også en vingmutter der . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.