kristian Startet 18.April.2009 Del på Facebook Startet 18.April.2009 Endelig er båten sjøsatt, fin tur fra Grimstad til Kristiansand, i frisk bris/liten kuling fra Nordøst. Sjøtemp.6,6 grader og solskinn fra en skyfri himmel. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 På vannet jeg og å det begynner å ligne en fin BÅT Sitér dette innlegget Link to post
skoppy Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Gratueler fy f for en fin båt ønsker deg mange fine turer i løpet av sommeren,min båt har lagt på vannet i helle vinter og fungert veldig ok,men nå er det maskinhavari og må vel ta den opp sommeren i båt er nok ødelagt for meg. Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
S/Y EIMY Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 (redigert) Lagt på vannet hele vinteren jeg og. Bare på land for vår puss i fantastiske innen dørs fasiliteter Synd å høre om maskinen din, kan det vere ett grønt monster Lykke til med sommeren. Redigert 18.April.2009 av S/Y EIMY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skoppy Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 nei min er en Yanmar trode de gikk evig da jeg kjøpte den men nei Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.