Allan E Startet 18.April.2009 Del på Facebook Startet 18.April.2009 I år har jeg desverre ikke anledning til å seile med egen båt, er det noen her som skal seile denne regattaen med en katamaran. Hadde håpet på en båt på ca 35 fot, trenger du mannskap? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Tar frem denne igjen. Er det noen som kjenner en flerskrogseiler som trenger mannskap eller er disse båtene så ømfindtlige for ekstra vekt. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Såg ein plass at dei solgte plasser ombord i den 60 fots trimaranen. Men det kosta litt da, sikkert verd pengene. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Allan E Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Det kunne vært moro men det er svært langt unna turbåt. Var det 5 store? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 jeg satte seil samtidig med en Dragonfly på mandag, og jeg skjønner veldig godt de som velger slik redskap... Den dro fra meg som bare det, og fortjente virkelig navnet "Råtass". Kan du ikke sjekke når listen over påmeldte foreligger om noen av båtene trenger mannskap? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.