Sandven Startet 19.April.2009 Del på Facebook Startet 19.April.2009 Jeg har gått til innkjøp av min 1 tresnekke, og lurer på om noen kunne gitt meg en liten guide avv hva jeg bør gjøre og bruke føe sjøsetting. Snekka er 25 fot, ukjent modell med en FM 1216 motor. snekka har ligget på sjøen hele vinteren, men jeg tenkte å ta den opp for å pusse den ordentlig og gjøre den pen..;) Takker for alle tilbakemeldinger! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Akkurat som jeg for to år siden. Det viktigste er å ta vare på skroget i første omgang, og sjekke det som har med sikkerheten å gjøre. Drivstoffsystem, motor, skroggjennomføringer, ... Skulle gjerne hatt et bilde eller to. Vanskelig å foreslå noe uten å vite mer om tilstanden Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sandven Svart 19.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2009 Dette er eneste bildet jeg har men litt kort forklart, det har grodd fast en del skjell, og alger under vannlinja, over vannlinja ser den helt ok ut, men sikkert mye som kan gjøres for at det skal se enda bedre ut. på "dekk" har olja/lakken begynt å flasse veldig mye av..! Håper det kunne være til mer hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Fin båt da, ikke veldig ulik denne: Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
FM 8-12 Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Din ser da ut som en Grimstad mens den under er en Dorry Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 Fin båt! Ser ikke håpløst ut fra bildet. Minner litt om Tora, som er en gramstadsnekke fra 1967 (?). Her kan du se hva jeg har gjort med henne hittil. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.