Jump to content

Tresnekke, klargjøring til sommeren!

Sandven

Recommended Posts

Jeg har gått til innkjøp av min 1 tresnekke, og lurer på om noen kunne gitt meg en liten guide avv hva jeg bør gjøre og bruke føe sjøsetting.

Snekka er 25 fot, ukjent modell med en FM 1216 motor. snekka har ligget på sjøen hele vinteren, men jeg tenkte å ta den opp for å pusse den ordentlig og gjøre den pen..;)

Takker for alle tilbakemeldinger!

Akkurat som jeg for to år siden. Det viktigste er å ta vare på skroget i første omgang, og sjekke det som har med sikkerheten å gjøre. Drivstoffsystem, motor, skroggjennomføringer, ...

Skulle gjerne hatt et bilde eller to. Vanskelig å foreslå noe uten å vite mer om tilstanden

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Dette er eneste bildet jeg har snekka.jpg

men litt kort forklart, det har grodd fast en del skjell, og alger under vannlinja, over vannlinja ser den helt ok ut, men sikkert mye som kan gjøres for at det skal se enda bedre ut. på "dekk" har olja/lakken begynt å flasse veldig mye av..!

Håper det kunne være til mer hjelp..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...