Jump to content

Visning av spor på Garmin 520S

Rormann

Recommended Posts

Lagrer ofte spor på min Gamin 520s etter turer, slik at jeg kan ta samme turene senere. Men etterhvert blir det liggende veldig mange slike streker og det blir en spagetti utav det. På min gamle Eagle plotter kunne jeg gå inn på hver enkelt tur og velge hvilke som skal være synlige eller ei.

Det får jeg ikke til på min Garmin ? Er dette mulig ?

Det stemmer det er det bare og overføre data til minnebrikken og overføre til pc ved og åpne mapsource trykk på overfør på filmenyen deretter trykker du på motta fra enhet da går alt av seg selv. Når du skal fra pc til garmin gjør det samme bare trykk overfør til enhet deretter putter du minnebrikken i plotteren

Hvordan du overfører til fra finner du på side 27 i denne manualen

http://www8.garmin.com/manuals/notavailabl...rukermanual.pdf

Lykke til :smiley:

Når du kjøper ett kart fra Garmin følger mapsource med de fleste Garmin plottere av nyere data klarer topo og bluchart kart du trenger ikke og gjøre noe med plotteren det er bare og overføre som beskrevet. Jeg har 4008 bruker bluchart når jeg er i Oslofjorden og topo kart når jeg er på Mjøsa da Garmin ikke har bluchart over Mjøsa det er veldig enkelt når du har prøvd litt :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...