jo_no Startet 19.April.2009 Del på Facebook Startet 19.April.2009 Snublet over en annonse i lokalavisa for denne http://www.vannhandel.no/vh/prod/propprotector/index.php Ideen er jo god men så var det dette med teori og praksis, da... Noen som har montert en slik kutter? Noen som har peiling på hvordan den funker i praksis? Vil den lett kunne løsne på akslingen slik at den ikke roterer? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Hei Har erfaring med propellkniver, men ikke denne typen. De jeg hadde var satt på "langskips"(3 kniver) slik at de gikk litt innpå propellhodet. Virket ypperlig. Skal nevnes at et par ganger ble ting kuttet som med fordel kunne forblitt ukuttet Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Mener jeg har lest litt om denne kniven på utenlandske fora, og at erfaringene er minst like gode som med den variantene som M/S Malene nevner. Google is your friend, fant en gammel test her: http://www.prop-protector.co.uk/Test_Revie...bacc16d5a90691e Ser ut til at en funker OK, eneste ulempen som nevnes er at den ikke er i stand til å kutte wire, men som de også påpeker så er sannsynligheten for å komme ut for wire i sjøen relativt liten for vanlige fritidsbåter. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Viksund Bravo Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 (redigert) Synes jo 2700 var en altfor høy pris for denne til 45mm aksel.... Setter også spørsmålstegn ved hvordan vannstrømmen mot propellen blir påvirket? Den tar jo litt av arealet der. Men det er klart: Hadde alle brukt denne ville det bli en effektiv stopp på plassering av fiskeredskap i leia Redigert 20.April.2009 av Viksund Bravo (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.