Dekken Startet 20.April.2009 Link til dette innlegget Startet 20.April.2009 Hvordan ble det? Skulle det etableres en mannskapsbørs her inne? Finner ikke helt enden på den diskusjonen. Har i allefall ledige plasser for seilas langs Danmark fra Skagen til Kiel i uke 23. (30/5 - 4/6) Intresserte kan sende meg en IM. Utgifts deling. Sitér dette innlegget Link to post
mingebretsen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Jeg er veldig intresert i få være med på en båt på lengre seilas. Er selv nokså ny med seil, har selv en liten Triss Magnum jeg seiler med. Send IM om dere har ledig plass! Markus I Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Ser ut som vi muligens mangler 2 personer til HH skagen , om det er noen som vil være bittelitt mer enn bare vekt som er interessert så er det mulig jeg har plass. En god rormann som også er god på fordekk hadde vært drømmen Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Det har gjort div. forsøk med å lage en mannskapsbørs, men det blir for snevert, for liten interesse. Vi har nå er denne tråden: Mannskapsbørsen Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Et alternativ kunne vært å laget to nye kategorier under Marked framfor å ha mannskapsbørs som en del av forumet. - mannskap søkes - mannskap tilbyes Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Vi kan godt prøve, men jeg tror ikke det har noe for seg. Alt som flyttes ut av Åpent forum blir 'usynlig'. Vi opprettet i sin tid, utrolig nok, et eget forum for Mannskapsbørs, men det ble nedlagt pga null aktivitet. Det som lå der ble kopiert over den den tråden jeg linket til. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Ser ut som vi muligens mangler 2 personer til HH skagen , om det er noen som vil være bittelitt mer enn bare vekt som er interessert så er det mulig jeg har plass. En god rormann som også er god på fordekk hadde vært drømmen Hei Enzo! Grinete gammel gubbe, som kan litt mer enn å være vekt melder sin interesse. Fortreffeligheter: Mange års erfaring i regatta seiling. Tar regatta seiling meget alvorlig. Kan navigere. Vet når man skal slå på skiftende vind. Rimlig god til å trimme seil og båt. Tar gjerne oppvasken Blir ikke sjøsyk. 1/10 dels tonn på rekka. Ikke fullt så fortreffelige heter: Tar regatta seiling meget alvorlig. (Hos meg ble jeg kallt Cpt. Bligh og drev stadig mannskapet nesten til mytteri - med vekt på nesten) Over 60 Bare en god arm. Kan være en god rormann, men er alt for opptatt av det som skjer ombord til å følge med på det som rormann skal. Snorker som et lite helvete. Lager ikke mat. Hva slags båt/utrustning har du, og hvilke ambisjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Hei Trikkern. Vi seiler en fist 40.7 (nor11590) og det er vårt første år vi seiler regatta annet en og annen slenger på onsdagsregatta som ikke har gått spesielt bra heller så nivået er ikke høyt. Ambisjonene er å komme i mål på torsdagen og seile hjem lørdagen , utover det så seiler vi jo i en tøff klasse og regner nesten automatisk med å komme sist men det hadde jo vært morsomt å ikke bli slått med timesvis. Vet jeg setter lista lavt her men da kan det vel bare gå en eneste vei og det er oppover. Krever ikke at de som seiler med nedover blir med på hjemturen så når man kommer til skagen så er det null problem å ferge hjem igjen om man kun er med for seilingen og en kveld eller to med mat og drikke. Send meg en PM om det høres interessant ut så noterer jeg deg i boka og kontakter deg om vi ikke fyller de siste 2 plassene Sitér dette innlegget Link to post
Laliveleke Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Hei, jeg heter Tomas og er 33 år. Jeg er i Oslo og ser etter lift ut til verden, kan umiddelbart flytte meg til din havn. Nå vil jeg vestover først, nærmere Dublin. Jeg har stort sett seilt råseilbåter i forskjellige str, nylig gått et år på segling på Fosen www.fosen.fhs.no Har sunne interesser. Tomas Næss Lavoll 94378002 Sitér dette innlegget Link to post
Laliveleke Svart 19.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2009 Da er jeg lenger vest. Stavanger, når går vi lenger vest? Tomas Sitér dette innlegget Link to post
remiremi Svart 1.November.2014 Link til dette innlegget Svart 1.November.2014 Løfter denne tråden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.