Jump to content

Erfaring med Gressvik Marina


Bitteliten

Recommended Posts

Svart (redigert)
Hvorfor ikke ta servicen/pussen selv ? Endel å spare og man blir kjent med båten.

Det er et av alternativene vi vurderer. Men uansett vil jeg ha båten liggende i varmtlager. Å få løftet båten vår i hjemmehavn krever mobilkran og dyr krybbe og dyr pressening. Konservering/service vil jeg ha fra autorisert VP verksted - jeg er av oppfatning at det er best på moderne motorer med mye elektronikk. Så da gjenstår bunnstoffing, vask og polering. Og det utgjør egentlig ikke så veldig mye ekstra kostnad når man uansett må kjøpe materialene til jobben. En annen fordel med å ha god kontakt med et VP verksted at man får god service - også i sesong. Det er en av tingene som definitivt taler for å ligge på Framnæs fortsatt.

 

Så det er fordeler og ulemper. Har vi tid og lyst kan vi gjøre mye selv - men vi velger å legge tiden på andre frivillige aktiviteter som tar opp mye av den tiden.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Grimsøy Marine har noen få plasser innendørs. Jeg vet ikke om det er ledige plasser. Båten skal på service der midt i mai. Blir liggende litt over 1 uke.

 

Setter inn "upgrade kit" på thrustler, samt siste rest av polering/stoffing og noe arbeid Grimsøy skal utføre. Flinke karer.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...