Sogning Startet 20.April.2009 Del på Facebook Startet 20.April.2009 Eg er rimeleg blank på dette med påhengsmotorar. Tenkte eg skulle sjekke tilstanden på anodane på motoren, men eg veit ikkje kvar dei er plasserte. Motoren det er snakk om er ein Mercury 60HK 1985 mod 3syl 2 takt. Er det nokon som kan fortelja meg kvar på motoren eg finn desse? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Du finner en anode formet som en finne på undersiden av anti-ventilasjonsplata (av mange feilaktig kalt kavitasjonsplata) rett bak propellen. I tillegg sitter det en avlang plate i bunnen av braketten som fester motoren på akterspeilet. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sogning Svart 24.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2009 Takk for svar! Er det kun desse to anodane på denne type motor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.