Droll Startet 20.April.2009 Link til dette innlegget Startet 20.April.2009 (redigert) Noen hobby kjemikere her som kjenner til et alternativ til ferdige lakk/malingsfjernere ?? Har pr idag kun funnet et produkt som virker akseptabelt og det er Duxola, finnes det billigere alternativer ?? Kjenner til tapetklister og kautisk soda..... men er ubrukelig ved lakkfjerning på aluminium da metallet går først... Arne Kjetil Redigert 20.April.2009 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
FM 8-12 Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 eneste jeg vet om er bremseveske, det tærer ikke aluminium. Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 (redigert) Hva med "hjemmelakkert" stripe i gelcoat (rød og grå striper)? Er det mulig å få pent igjen? Beklager dårlig bilde. Redigert 20.April.2009 av Comicguy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Hva med "hjemmelakkert" stripe i gelcoat (rød og grå striper)? Er det mulig å få pent igjen?Beklager dårlig bilde. Ønsker ikke å kuppe denne tråden, men dersom noen har gode forslag til å fjerne disse stripene og få det pent, så hadde jeg vært takknemlig. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 (redigert) så med andre ord kupper du tråden Eneste jeg vet om er smergelpapir for å fjerne lakk fra påhengere.. Redigert 22.April.2009 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.