sol Startet 21.April.2009 Del på Facebook Startet 21.April.2009 Hat tenkt å montere snapdavit på badeplattformen på min Scand 66 CC.Jolla er type Passport fra Maritim på 277cm .Denne vil da stikke ut noen få cm på hver side.da båten er ca 260cm bred. Hvordan blir det ved fortøyning tro????? Lurer også på om det blir et problem i forhold til ankervinsjen.Vil ikke se om ankeret er helt oppe. Har en vinsj av typen Quick 500w som ikke har noen for for autostopp.og sikring går hvis jeg ikke stopper den i tide Noen synspunkter??? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Hos meg stikker den ut noe på styrbord side, som betyr at jeg må legge til med babord side når jeg ligger longside. Jeg ble fort vant til det, og ønsker jeg å legge til annerledes er det bare å løsne gummijolla. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 21.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2009 Rettelse" Scand 26 CC " ikke 66 Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Stikker den utenfor? Da, må du ha ekstra store fendere:-))) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Jeg måtte løse problematikken med ankervinsjen ved å bygge opp med en 2"x 4". Den stikker noe ut på siden, men det er sjeldent noe problem når man er klar over det... Skal pynte på "planken" i år ! Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 21.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2009 Tror det skal gå bra med vinsjen.Den går nok klar,men vil ikke så lett kunne se om ankeret er i rett posisjon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.