Mjøsfarer Startet 21.April.2009 Del på Facebook Startet 21.April.2009 Jeg har kjøpt båt som trenger transport med kranbil fra Larvik til Hamar. Har forhørt meg litt, og har fått et tilbud på ca 12000 inkl. mva. Jeg hadde håpet å få dette under 10 lapper, noen forslag om firmaer i Vestfold som kan være behjelpelig? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Trenger du ta båten helt til Hamar da...kan du ikke sette den ut på Minnesund Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Og du kan seile fra Larvik til Oslo for å spare litt transport, og hvis du da attpåtil sjøsetter i Eidsvoll sparer du noen mil på lastebil. Men det er vel for lite vann i Mjøsa enda. Hva slags båt? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ben Sin Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 For å svare på spørsmålet til trådstarter, ring Per Arnesen transport. Han holder til i Vestfold, og er både hyggelig, rimelig og flink. Kjører opp til ca 34 fots båter. Du kan også prøve Askjær transport. Jeg mener han har tilholdssted i Vestfold han også. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 21.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2009 Trenger du ta båten helt til Hamar da...kan du ikke sette den ut på Minnesund Kan aldri tenke meg at det er noe å spare på det. Tror nok Draco 2400 med 5.7l Mercruiser opp langs halve Mjøsa koster like mye som transport på land. Og du kan seile fra Larvik til Oslo for å spare litt transport, og hvis du da attpåtil sjøsetter i Eidsvoll sparer du noen mil på lastebil. Men det er vel for lite vann i Mjøsa enda. Hva slags båt? Hadde det vært midt i ferietida hadde det vært en flott tur, men nå vil jeg ha den oppover fort og gæli :) Er sant som du sier at vannstanden fortsatt er for lav, det går fort 3 uker før det er aktuelt å få båter utpå der. For å svare på spørsmålet til trådstarter, ring Per Arnesen transport. Han holder til i Vestfold, og er både hyggelig, rimelig og flink. Kjører opp til ca 34 fots båter. Du kan også prøve Askjær transport. Jeg mener han har tilholdssted i Vestfold han også. Takk for tipset. Er riktignok ei god stund til det blir aktuelt, men kjekt å være litt i forkant. Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Jeg hentet min 2400 Styling i Hamar tidligere i år. Betalte 12000 for frakt til Stavanger. Det klaffet med returfrakt. Gravemaskin opp til Hamar, Draco tilbake. Med tanke på at din skal endel kortere distanse burde du sjekke litt rundtomkring Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Vikane Inlander Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16286451 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.