jørn Startet 21.April.2009 Del på Facebook Startet 21.April.2009 Sikkert et dumt spørsmål, men: Om man blander herder og base i spannet, primer båten og setter på lokket og skal prime igjen dage etter. Vil da primeren ha herdet i spannet? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 ja... den herder riktignok saktere i et tett spann men den herder.. blir seig som fy før den størkner helt. løsningen blir nok å måle opp herder og base og blande etter behov Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
knutza Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Jeg fikk et tips her på BP om å legge ferdig blandet 2-komp i fryseren, og det fungerer. Har selv hatt ferdig blandet 2-komp i 3 dager og det var helt greit å bruker. Hvor lenge det kan ligge aner jeg ikke, men sjekk med power her på BP, det var han jeg fikk tipset hos. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Brukte tokomponet primer (VC Tar2)i dag som hadde stått i spannet ferdig blandet siden i går. Det var litt tjukkere enn vanlig, men helt ok. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
jørn Svart 21.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2009 Takk for gode svar. Da legger jeg den i fryser`n. En ting til: Etter jeg har gått over gelcoaten med sandpapir, hva vasker jeg da med før legging av primer? Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 21.April.2009 Del på Facebook Svart 21.April.2009 Aceton -koh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.