elaus Startet 21.April.2009 Del på Facebook Startet 21.April.2009 Hei! I fjor kjøpte jeg båt, 26 fot og bredde 2,69m , fant da to annonser på finn.no der det var folk med større pickuper og stor vogn. Jeg brukte en av disse til å frakte båten fra Stord og til Ålesund, har nå mistet telefonnummeret til den som fraktet båten. Skal nå selge båten , prøver derfor å spore opp disse personene som driver med slik transport, da jeg har en kjøper på Østlandet. Finner ikke annonser på finn.no , lurer derfor på om noen her på baatplassen kan hjelpe, noen som har brukt disse/vet hvilke personer som frakter båt på vei. På forhånd takk!! Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Ved å søke etter båttransport får du en rekke tråder som tar opp dette. Kan det være denne karen du brukte? Du finne mange tips blant annet i denne tråden Lykke til Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
elaus Svart 22.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2009 Takker for svar, var ikke den karen, men det var en av anonnsene, han jeg brukte kom ifra Bergensdistriktet, noen i Hordaland som kjenner til denne typen transport??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.