alidal Startet 22.April.2009 Del på Facebook Startet 22.April.2009 Noen som har forsøkt å dempe støyen på el. toalett? Har et Sleipner eltoalett som lager litt for mye støy. Har ikke lyst til å skifte til manuelt heller, da jeg ellers bare har gode erfaringer med el. toalett. Kan det være noen hjelp i å legge f. eks litt tykk gummipakning mellom toalett og dørk? Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Hei alidal Kan anbefale deg å bytte toalett til" jabsco Quiet Flush Toilet modell 37245-1092." Har hatt dette i 10 år og det er veldig stillegående. Det du har nå, selger du på finn!! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Jeg har et par Jabsco Quietflush nå og har hatt TMC tidligere. Jabscoene er roligere men noen dramatisk forskjell synes jeg ikke det er... Har nok langt mer tro på å pakke inn hele underdelen med støyisolerte plater og evt. gummiforing mellom porselenet og skrog. Jabsco Quiteflush koster noen kroner men er i en annen klasse kvalitetsmessig i forhold tilf.eks. TMC. Jeg kjøpte mine fra Defender og fikk 2 stk for et par hundrelapper mer enn min lokale båtduppedittpusher skulle ha for et Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Jeg har også noe som heter "silent flush" husker ikke hvilket merke men det støyer nesten ikke i forhold til de vanlige Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.