alphastern Startet 22.April.2009 Del på Facebook Startet 22.April.2009 Og kan det legges på bunnstoff av typen selvpolerende. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Er Biltema bunnstoff selvpolerende? Kan IKKE legges utenpå selvpolerende. Fortsett med selvpolerende, hardt bunnstoff er 'teknologi' som gikk ut for over 25år siden. Eneste fordel det har er at det ikke smitter av. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 Ikke smitter av...? Biltemas bunnstoff gjør da det.. svømmer du rundt båten eller kaver borti den når du skal opp av vanet blir du farget på beina. Har erfart det med blå og sort bunnstoff. Jeg bruker det dog alikevel da jeg ligger i ferskvann og har lite behov for "godt" bunnstoff. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Bearded Beast Svart 22.April.2009 Del på Facebook Svart 22.April.2009 biltema sitt bunnstoff er da godt det vel?! gror ikkje det spøtt her i allefall Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Har brukt Biltemas bunnstoff noen år og og ingen groing hos meg. La det utenpå det gamle(som jeg ikke vet hva var), fungerte bra. Jeg synes Biltemas smitter av like mye som Jotuns Nonstop jeg har brukt tidligere på andre båter. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Merkelig, som man kan se av den linken opplevde jeg det helt annerledes. Er det selvpolerende vil det etterhvert bli slitt vekk på utsatte steder. Ikke tegn til det på vår båt, oppførte seg akkurat som hardt bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 I følge Båtmagasinets test er det heller ikke billigere enn andre, da forbruket per kvadratmeter er det doble av f.eks Hempel sitt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 off då.... noen link til test? Har en kompis som skal ha opp en stor båt og lurte på biltema sitt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
index Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Leste det i papirutgaven. Men prøv å søk på Båtmagasinets sider, du finner det sikkert like kjapt som meg.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bearded Beast Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 jaha dobbelt forbruk hmm. sjøl brukte eg 1 liter på en Halco 19 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.