Jump to content

Lanaverre 510-Info om denne båten.


-Matros-

Recommended Posts

Hei hei!

 

Nå nærmer konfirmasjons tiden seg med storm og jeg er begynt og se etter båt(seilbåt). Da jeg leitet på finn.no fant jeg en Lanaverre 510 som så ut til å passe mine behov. Fordelene som er med denne er jo at den er akkuratt passelig til meg, og den har senkekjøl. Så jeg kan gå inn i grunne viker etc... Og den har henger, så jeg slipper og leie kranbil når jeg skal ta den opp om høsten.

 

Link til båten: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17054102

 

 

Så vist noen har bilder, info om båten, eller erfaringer fra denne båten så hadde jeg satt stor pris på om du ville ha skrevet det i denne tråden.

 

 

Mvh Erlend.

Mvh -Matros-

--------------

Medlem av gruppen: folk i båt!

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
Så hvis noen har bilder, info om båten, eller erfaringer fra denne båten så hadde jeg satt stor pris på om du ville ha skrevet det i denne tråden.

Mvh Erlend.

Hvordan gikk kjøpet? Kjøpte du båten og har du fått noe tid på vannet og fått prøvd den ut?

Jeg har en Le510 som jeg snart skal i gang å pusse opp. Ingen erfaring med båten, og med gammel rigg så jeg får se hvor det bærer hen.

Hvis det ble båtkjøp på deg vil jeg gjerne høre noe om båten og dens egenskaper.

//Roffa

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...