Dykker Startet 22.April.2009 Del på Facebook Startet 22.April.2009 Noen som vet hvorfor det sitter bronse og ikke stålsplint originalt på gearhendelen i VP290-drevet? Har selv brukt stålsplint de siste årene på gearhendelen i drevet, den har fungert like bra. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Godt spørsmål. Reagerte på det samme når jeg monterte 280 dreva mine i går. Fornuftige argumenter mottas med takk. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
BjornLie Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Ingen med gode argumenter her.... Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
index Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Uten å kjenne noe videre til drev: Kan det ha noe med korrosjon å gjøre? En bronsebolt setter seg vanligvis ikke så godt fast som en stålbolt gjør... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
fredriksen Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Den lokale Volvo-forhandleren fortalte at det var grunnet legeringen i selve justerings-bolten/"mutteren" som du låser med denne splinten. Godstykkelsen ved splinthullet er ikke tykk og det var for å forhindre at dette ble anløpt på noen måte. Regner med at de har hatt et uhell eller tre som har lært dem å benytte samme legering i både bolt og splint... Dersom splint eller bolthull for splinten tæres opp, kan det gi feilfunksjon ved giring. Ikke spesielt trivelig ved oppbakking før brygga... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.