Jump to content

Hvor ble det av "Tilbudsrubrikken"?


Jonny

Recommended Posts


Jonny39: Ja, hvor ble det av "Tilbudsrubrikken"? Er der ingen som vil gi Baatplassens medlemmer Gode tilbud for tiden? I så tilfelle er det jaggu dårlig av butikkene/leverandørene  :nono:

 

Selv skal jeg kjøpe GPS i nærmeste framtid.


 

Regner med at Ingar kan svare bedre på dette, men jeg har forstått det slik at ingen, (bortsett fra den ene som lå der) har respondert på Ingars henvendelser. At det ikke vises større interesse for å få en unik mulighet til å avertere gratis på baatplassen.no sier vel sitt.

Link to post
Share on other sites

Godt spørsmål Jonny!

Det er riktig som Lasse skriver, når det var så liten interesse for dette besluttet vi å fjerne gruppen ifra nyttår.

 

Jeg kontaktet ca 20 av de største leverandørene, 19 hørte jeg ikke noe ifra, 1 svarte positivt, men forsvant.

I ettertid kom http://gpsweb.no med ett tilbud og gruppen ble opprettet i det håp at flere ville komme til etterhvert.

 

Siden jeg ikke har fått noe tilbakemelding fra firmaene, vet jeg heller ikke noe om evnt grunner for ikke å være intr. i opplegget.

Rart er det iallfall, man skal vel lete lenge etter en bedre gratis mulighet til å nå så mange båt-entusiaster direkte.. :smiley:

 

Vi har dette til løpende vurdering, skulle situasjonen endre seg kommer gruppen tilbake.

Link to post
Share on other sites

Vel, vi gir gjerne gode tilbud til forumets medlemmer hvis administrator legger opp til det.

 

Vi har tilbud eller kampanjer på analoge kart, programvare og GPS-utstyr med jamne mellomrom.  Og akkurat nå koster Det Levende Sj... unnskyld, jeg holdt nesten på å glemme meg nå :cool:

 

Asle Skarpengland

kartbutikken.no

gpsweb.no

Link to post
Share on other sites

Når det ikke kommer noen tilbud fra butikkene, kanskje man kan endre litt på opplegget:

 

Hva hvis VI isteden legger inn de butikkene som  i øyeblikket har det rimeligste tilbud på en bestemmt vare? (vi burde begrense oss på varer med en viss minimumsverdi, evt  også på varer som ellers er vanskelig tilgjengelig - f eks fortinned ledning)

 

Tenker på et opplegg omtrend som havneforum: deles opp i f eks elektronik, batterier, varme, pentry, syrefaste 'kapitalvarer' osv (tilsvarende 'Østfold' til 'Finnmark') og innenfor disse lager hver som vet noe et innlegg med tittel f eks 'Wallas 1000 - kr 2000' og tekstfeltet trenger da bare inneholde butikk-navnet, telefon, URL o l. Hvem f eks har West Epoxy 500+100gr for under 439kr?

 

De siste prisene ville da ligge best tilgjengelig. Og dersom butikkene er med her og leser dette så burde de selv være interessert i å legge inn sine tilbud dersom de kan konkurrere. :cool:

 

Kunne det funke?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...