Guest vandal Startet 23.April.2009 Del på Facebook Startet 23.April.2009 Jeg syntes å lese akkurat om den fortøyningspumpe som virker tilsvarende som en bølgepumpe (som jeg sliter med går i stykker). Rykningene i fortøyningene gir det sygende trykket. Noen som har hørt om dette og hvor jeg finner en slik en ? Hilsen T Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 (redigert) Maritim.no selger en slik. Er vel Lensman du tenker på ? En liten belg som festen på fortøyninga ? Linken : http://www.maritim.no/product.aspx?id=2367...upkey=002003010 Redigert 23.April.2009 av Brodern (see edit history) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest vandal Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Der var den. Glimrende. Takk for hjelpen !! Tom H Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Jeg så de på messa, ganske snedig egentlig. Tenkte på å kjøpe en til båten til kjerringa (jada hun har egen båt) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Nordåsen Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 Syns prisen på den maritim saken var ganske brutal, sammenlignet med hva man egentlig får der. Kan vel neppe koste mer en 20,- i materialer... Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 23.April.2009 Del på Facebook Svart 23.April.2009 joa, men hva koster det hvis balja di søkker da Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.