per-pusling Startet 24.April.2009 Del på Facebook Startet 24.April.2009 I dag fekk eg sjøsett båten. Det meste gjekk greit, utanom ein ting. Motoren, ein volvo penta MD5, gir alarm når eg vrir om hovudstraumbrytaren. Alarmen kjem både med og utan nøklane i svitsen. Det gjeld alarm for oljetrykk og lading. Normalt kjem denne alarmen om nøkelen står i trinn 2 utan at maskina går. Alarmen forsvinn når maskina går. Eg antar derfor at feilen ikkje er ein følarfeil, men at feilen ligg i det elektriske anlegget. Problemet er at eg ikkje veit kvar eg skal byrje å leite, eller kva eg bør sjå etter. Eg sett difor stor pris på tips eller andre forslag til løysingar. Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 24.April.2009 Del på Facebook Svart 24.April.2009 (redigert) Har du et multimeter? I utgangspunktet skal du ikke ha spenning på pinne 75 på tenningslåsen, når den står "av". Du skal ikke ha kontakt mellom pinne 30 & 75 Det kan du sjekke først. Når du vrir nøkkelen et hakk, skal du få kontakt mellom pinne 30 & 75. Hvis du måler noe annet enn det kan du f.eks koble fra ledningene fra tenningslåsen, og se om feilen ligger i den, eller et annet sted. Jeg tror det var sånn iallefall.. Tror jeg har koblinsskjema et sted. Redigert 24.April.2009 av Cerveza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
per-pusling Svart 24.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2009 (redigert) Takk for svar! Sjølv om det ikkje var det svaret eg hadde håpa på, da det er trangt og vrien ankomst til tenningslåsen. Eg har både koblingsskjema og multimeter, el-kunnskap er det verre med. Redigert 24.April.2009 av per-pusling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 24.April.2009 Del på Facebook Svart 24.April.2009 For å formulere det annerledes, så tror jeg enten det du har en snikstrømsom omgår tenningslåsen din, ellers så er det noe galt med selv tenningslåsen. Har du montert eller forandret noe av det elektriske i vinter? Fort gjort å lage en uheldig kobling.. Sitér dette innlegget Link to post
per-pusling Svart 24.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2009 Det einaste eg kjem på er at eg har kobla frå varmeapperatet. Eg greier forøvrig ikkje å sjå for meg korleis krypstraum kan omgå tenningslåsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.