Jump to content

alarm på volvo penta MD5

per-pusling

Recommended Posts

I dag fekk eg sjøsett båten. Det meste gjekk greit, utanom ein ting. Motoren, ein volvo penta MD5, gir alarm når eg vrir om hovudstraumbrytaren. Alarmen kjem både med og utan nøklane i svitsen. Det gjeld alarm for oljetrykk og lading. Normalt kjem denne alarmen om nøkelen står i trinn 2 utan at maskina går. Alarmen forsvinn når maskina går. Eg antar derfor at feilen ikkje er ein følarfeil, men at feilen ligg i det elektriske anlegget. Problemet er at eg ikkje veit kvar eg skal byrje å leite, eller kva eg bør sjå etter. Eg sett difor stor pris på tips eller andre forslag til løysingar.

Har du et multimeter?

I utgangspunktet skal du ikke ha spenning på pinne 75 på tenningslåsen, når den står "av". Du skal ikke ha kontakt mellom pinne 30 & 75 Det kan du sjekke først.

Når du vrir nøkkelen et hakk, skal du få kontakt mellom pinne 30 & 75.

Hvis du måler noe annet enn det kan du f.eks koble fra ledningene fra tenningslåsen, og se om feilen ligger i den, eller et annet sted.

Jeg tror det var sånn iallefall.. Tror jeg har koblinsskjema et sted.

Redigert av Cerveza (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...