Mjøsfarer Startet 25.April.2009 Del på Facebook Startet 25.April.2009 Er det noen lokalkjente på den sida av Mjøsa som kan si meg hvor høy vannstanden i Mjøsa bør være før en heiser ut båt på Gjøvik? I skrivende stund er lokalhøyden 2,89.. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 gå til glb.no sider så ser du høyder der Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
abbor Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 Pleier ikke å være noe problem å sette ut på Gjøvik om våren og Mjøsa er nå over normalen for årstiden. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 Jeg spurte ikke om høyden, jeg spurte om hvor høyt det må være for å få ut båten med kran. Håper og tror noen er så lokalkjente i havna på Gjøvik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.