Sjømann-22 Startet 25.April.2009 Del på Facebook Startet 25.April.2009 Heisann. Tok av treplata på akterspeilet å fikk se noen kraftige sprekker. Noen som kan si meg beste måten å reparere disse? skal stå en 25Hk motor på den. Så bør tåle litt. Har lagt med noen bilder. Mvh Rune Ps. Får ikke svart før i morgen, for nå er det fest! Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 (redigert) Dette er vel en såpass kurant sak, at jeg ville slipt mer ned og lagt på noen lag med epoxy, slipt igjen og hatt på toppcoat eller maling avhengig av hvor kravstor du er til finnishen, hvis du skal erstatte den gamle platen med ny kan det også være en ide å gå opp i støtrrelse og styrke på denne slik at du får fordelt kreftene litt mer utover akterspeilet en hva du gjør med denne "lille" orginalplaten. Husk å gjøre rent med aceton mellom arbeidene. Vet ikke hva båt dete er men ser ut til å være støpt inn en plate i hekken enten orginalt eller fra tidligere reperasjoner, dersom denne er av ikke vannfast materiale som f. eks kryssfiner er det vel kanskje mulighet for at denne kan være morken og bør skiftes eller avsives på annen måte. Redigert 25.April.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 25.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2009 Javel. Men er det en mulighet å bruke polyester å duk istede for epoxy? Har en god del av det se. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 25.April.2009 Del på Facebook Svart 25.April.2009 Sannsynligvis går det bra, da båten sannsynligvis består av dette fra før, vet bare at dersom det er tvil om materialet er det epoxy som duger for best vedheft og holdbarhet, men dette er ikke jeg ekspert på, så vent gjerne på at noen eksperter på området utaler seg om det Ha en trivelig fest i god været! Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 25.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2009 Det høres bra ut! Båten består av polyester. Vet ikke helt hvilken type båt det er. Det er en liten plate på den som det står Nordsjøbåt. ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.