Honduras Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Båten kondemneres og vi får alle 50,- ekstra i båtforsikringspremie neste år. Sånt som skjer.... Hadde jeg i bra fart rent på grunn med en multimillioners båt hadde jeg også banket hodet i leideren gjentatte ganger... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
SeaRaymond Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Ikke viss det ikke betyr noe, sikkert plenty med slike cruisere til salgs for tiden som sikkert kan leveres på timen. Tenker jeg rett er vel kanskje ny båt allerede handlet Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Meiner eg låg bak denne båten i Haugesund i fjor sommer, isåfall hyggelig kar han som hadde den. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Pelle Parafin Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Meiner eg låg bak denne båten i Haugesund i fjor sommer, isåfall hyggelig kar han som hadde den. Ja,til og med hyggelige folk kan være uheldig. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Siden båten var til salgs så spørs det egentlig om man kan kalle det så uheldig. Godt det gikk bra med mannen. Så hell i ulykke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.