ebonita Startet 27.April.2009 Del på Facebook Startet 27.April.2009 (redigert) Jag skall byta några av gummilisterna kring fönstren på min Princess 40. Glasrutorna sitter troligen limmade och läcker inte, men gummilisterna har börjat hårdna, och krympt lite så att det blivit lite glipor i hörnen. ] Nu har jag skaffat gummilister från Princess, men jag är lite osäker på hur dom skall monteras. Den del av profilen som skall stickas in mellan glaset och den rostfria garneringen är försedd med hullingar. Skall man dessutom sätta listen i någon form av klister eller räcker hullingarna för att hålla den på plats? I så fall vilket klister anbefalles? ] Sedan är det hörnen. Gummilisterna är skurna i gering (45 grader) i hörnen. Skall man använda någon form av lim här för att hålla ihop gummilisterna mot varandra? I så fall vilken sorts lim och var kan man tänkas få fatt i det? PS varför syns inte bilderna (bara länkarna) i inlägget? Redigert 27.April.2009 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 PS varför syns inte bilderna (bara länkarna) i inlägget? Det må stå slik: [ IMG]xxxx[ /IMG] for at bildene skal vises i innlegget (uten mellomrom). X=bilde url. Bruk denne knappen når du skriver innlegget: . Du finner den på toppen, over der du skriver inn teksten... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.