Bearded Beast Startet 27.April.2009 Del på Facebook Startet 27.April.2009 nå har eg vært igjennom alle nettbutikkane eg har lagret med båtutstyr og alle selger akkurat den samme skroggjennomføringa med trompetende på. men eg skal ha uten.. med vanlig rett ende da eg skal ha eksosklaff på. mange selger tilogmed klaffen men ingen rør som det passer på.. synes det er underlig at ingen har dette. vi snakker 3" 76mm Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 Jeg har samme problemet, men har 5-toms gjennomføring. Finner ikke klaff som passer. Må jeg lage selv, eller vet noen om? Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 har du bilde av hvordan den ser ut?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Bearded Beast Svart 28.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2009 de 5" gummiklaff på hansen marineparts i sverige. det er produkt utav sierrakatalogen men å måtte ta veien om sverige for denslags skulle ikkje måtte være nødvendig. kansje noen kjenner til norsk leverandør fra den katalogen? http://www.hansenkatalogen.se/default.asp?...tem.asp?reset=y hvis du taster inn sie184458 i søk artikler så ser du om det er en slik du søker. de har forøvrig slik stuss eg og ser etter hos Hanssen men ... Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 19.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 jaja fortsatt ingen eksosstuss med rett utløp å sjå. rare greier Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.Desember.2010 Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 Noe hos Vetus som kan brukes? http://viewer.zmags....ae#/d90987ae/70 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Bearded Beast Svart 19.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2010 jo den i rustfritt der er nærmeste eg har kommet og det blir vel en sånn om intet annet dukker opp. Men veit sannelig ikkje ka levetid/sikkerhet en kan forvente på noe sånt da flappen er integrert. Det selges jo sånne utenpåliggende flapper overalt men som nevnt ingen som har eksosgjennomføring dette kan brukes på. Rare greier. Men men en får heller basere seg på å bytte heile skiten jevnlig da framfor bare flappen Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 12.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2011 Du finner eksosklaff hos RT Fritid og Marineshop Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.