Jump to content

Båt til barnehage søkes

Barsk IV

Recommended Posts

Kanskje dere skal satse på en plastbåt for å gjøre alle fornøyd.. sjelden blymønje og Xylamon i dem :yesnod:

Håper det ordner seg

Jobbet for mange år siden innen bygningsforvaltningen i hjemkommunen. I barnehagen hadde "tantene" fått presset igjen en eller annen mindre omgjøring de mente var veldig viktig for barnas helse. Isolert sett helt korrekt.

Ingen av oss kommenterte takplatene i Asbest som var montert i hele barnehagen. For det var det ikke penger til å utbedre.

Nå skal de sies at de platene utgjør ikke noe problem så lenge de får henge i fred.

Flott det ordnet seg med båt for dere!

Et lite tips:

Pass på at det er godt med hull i bunnen og god drenering under båten, slik at den ikke fylles med vann når det regner.

Samboeren jobber i en kommunal barnehage og der måtte de nettopp fjerne en gammel plastjolle pga dette.

Prøvde å bore hull men sanda under båten drenerte ikke vekk vannet, ved kraftig nedbør kunne det bli 15-20 cm vann i den.

Skummelt for de minste..

Grav litt ned i bakken og legg 20-30 cm grov pukk under båten så er problemet løst.

Redigert av christpa (see edit history)
Skal ikkje barn lære å slå seg litt idag? Med EU-godkjent støtdempande sand osv *riste oppgitt på haude*

Først og fremst vil jeg bare få sagt at en båt på en lekplass er kjempebra..Flott tilltak, stå på. !!

Når det gjelder "støtdempende" puter / sand under sklier og lekeapparat, så vil jeg bare ha sagt.. Tenk om en av deres barn, venner,søsken faller,,, på hodet....

Jeg kjenner 2 stk som har gjort dette, Den ene ble lam, den andre fikk hjerneskade,, Og ps. jeg har 3 små barn som stadig slår seg og får vondt når de faller ned fra lekeapparater, Men de får ikke livstruende skader,,. Så til dere som mener slike tilltak er unyttige og dumt.. Dere har ikke peilig hva dere snakker om. Er ikke ofte jeg hisser meg opp, men deres inkompetanse klarte faktisk,, :smash: ,

Jeg er ellers faktisk enig at vi foreldre kan være overbeskyttende, ( Hjelm.. hmm har faktisk en søster som lå i koma i 2 uker etter en bil kom borti henne når hun syklet)

Mvh

Pjolter som også vil ha en "hagebåt" til barna

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...