Barsk IV Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Løfter tråden, har tilbud om en VX 11 fra Shaloom i Fredrikstad. Kjenner ikke typen, noen med noe info? Andre som vil kvitte seg med en åpen båt? Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Kanskje dere skal satse på en plastbåt for å gjøre alle fornøyd.. sjelden blymønje og Xylamon i dem Håper det ordner seg Jobbet for mange år siden innen bygningsforvaltningen i hjemkommunen. I barnehagen hadde "tantene" fått presset igjen en eller annen mindre omgjøring de mente var veldig viktig for barnas helse. Isolert sett helt korrekt. Ingen av oss kommenterte takplatene i Asbest som var montert i hele barnehagen. For det var det ikke penger til å utbedre. Nå skal de sies at de platene utgjør ikke noe problem så lenge de får henge i fred. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Espen C Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Jolla er ca 12 fot kan ser det ut til, tror det er en Pioner klar til henting vist dere vil ha den Sitér dette innlegget Link to post
Zesar Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Her er et eksempel på godkjent båt for barnehage. Koster riktignok penger, men det burde ikke være noe problem i en barnehage. Sitér dette innlegget Link to post
Zesar Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Og her er et annet eksempel Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Da har barnehagen en god gammel Pioner av ganske stor størrelse, takket være Espen C. Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 11.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Det ble båt ja.......flott. I barnehagen jeg jobber har vi en gammel robåt av tre,den er utrolig populær.Er ofte å se på røvertokt den med fornøyde sjørøvere ombord. Fint tiltak Sitér dette innlegget Link to post
christpa Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 (redigert) Flott det ordnet seg med båt for dere! Et lite tips: Pass på at det er godt med hull i bunnen og god drenering under båten, slik at den ikke fylles med vann når det regner. Samboeren jobber i en kommunal barnehage og der måtte de nettopp fjerne en gammel plastjolle pga dette. Prøvde å bore hull men sanda under båten drenerte ikke vekk vannet, ved kraftig nedbør kunne det bli 15-20 cm vann i den. Skummelt for de minste.. Grav litt ned i bakken og legg 20-30 cm grov pukk under båten så er problemet løst. Redigert 13.Mai.2009 av christpa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 14.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 Skal ikkje barn lære å slå seg litt idag? Med EU-godkjent støtdempande sand osv *riste oppgitt på haude* Først og fremst vil jeg bare få sagt at en båt på en lekplass er kjempebra..Flott tilltak, stå på. !! Når det gjelder "støtdempende" puter / sand under sklier og lekeapparat, så vil jeg bare ha sagt.. Tenk om en av deres barn, venner,søsken faller,,, på hodet.... Jeg kjenner 2 stk som har gjort dette, Den ene ble lam, den andre fikk hjerneskade,, Og ps. jeg har 3 små barn som stadig slår seg og får vondt når de faller ned fra lekeapparater, Men de får ikke livstruende skader,,. Så til dere som mener slike tilltak er unyttige og dumt.. Dere har ikke peilig hva dere snakker om. Er ikke ofte jeg hisser meg opp, men deres inkompetanse klarte faktisk,, , Jeg er ellers faktisk enig at vi foreldre kan være overbeskyttende, ( Hjelm.. hmm har faktisk en søster som lå i koma i 2 uker etter en bil kom borti henne når hun syklet) Mvh Pjolter som også vil ha en "hagebåt" til barna Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.