Enzo Startet 29.April.2009 Del på Facebook Startet 29.April.2009 (redigert) Det er overtakelse på min gamle båt nå og de ringte og sa at det ikke var liv i denne elektriske tenneren til gasskomfyren , de har byttet batteriet bak men den fungerer fortsatt ikke. Er det noen som vet hva det kan være ? Det er en slik med 2 bluss og stekeovn med en liten rød knapp på fronten med bilde av et lyn på knappen Redigert 29.April.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 slike tennere er jo normalt en enkel sak. Jeg ville sjekket at ledningene er hele og at det ikke er irr på noen koblinger. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 29.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2009 Sendte mail til ENO og det gikk ca 10minutter så hadde jeg mail tilbake. Hello, The problem may be due either to the ignitor itself or to the battery holder. We are sending brand new ones to you so that you can replace. Kind regards IXXXXX XXXXXXX ENO 95 Rue de la Terraudière BP 8532 79025 NIORT Cedex 9 Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Det danner seg fort litt belegg på batteripolene på den der. Jeg tar bare ut batteriet, sprayer på litt 2-26, tørker av og setter sammen igjen. Virker hver gang. Har batteriet stått i lenge må du pusse lett av med fin smergel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.